Wszystkie podane ceny są cenami netto. Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Oferta jest skierowana tylko do Klienta biznesowego. Minimalna kwota zamówienia wynosi 50 PLN.
S-Net oferuje firmom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, obejmujące także sieci telefonii internetowej w standardach VoIP i ISDN. W ramach naszych usług tworzymy kompleksowe sieci telefoniczne oferujące szereg usług dodatkowych niedostępnych dla tradycyjnej telefonii analogowej. Oferujemy też wirtualną centralkę telefoniczną i całodobowe wsparcie naszych doświadczonych techników.
Skrót ISDN pochodzi od nazwy Integrated Services Digital Network, czyli “Sieć Cyfrowa o Zintegrowanych Usługach”. Oznacza opartą na istniejącej infrastrukturze o i konwencjonalnych, miedzianych liniach telefonicznych sieć o dużej szybkości transmisji, pozwalającą na przesyłanie danych. Współcześnie najczęściej wykorzystywana jest do świadczenia usług telefonii internetowej, oferującą wiele usług niedostępnych w klasycznej telefonii analogowej.
ISDN stanowi zestaw standardów komunikacyjnych do jednoczesnej cyfrowej transmisji głosu, wideo, danych i innych usług sieciowych. Przed wprowadzeniem standardu ISDN, łącza telefoniczne służyły przede wszystkim do analogowej transmisji głosu, z pewnymi specjalnymi usługami dostępnymi dla danych. Główną cechą sieci ISDN jest możliwość integracji mowy i danych na tych samych liniach.
Telefon ISDN jest wykorzystywany zarówno do standardowych rozmów telefonicznych, jak i do połączeń konferencyjnych (także wideokonferencji) i transferu danych. Sieć ISDN może obsługiwać faksy, komputery, telefony dostosowane do połączeń internetowych czy czytniki kart kredytowych. Umożliwia użytkownikowi jednoczesne korzystanie z wielu kanałów cyfrowych, dając niezawodność, stabilność i dobrą jakość dźwięku w połączeniach telefonicznych.
Oparta na ISDN telefonia internetowa pozwala na korzystanie z dodatkowych usług, takich jak przekazanie połączeń, zawieszanie rozmów i obsługę połączeń oczekujących, a także bezpośrednie połączenia z innymi użytkownikami sieci ISDN czy przypisywanie jednemu użytkownikowi więcej, niż jednego numeru.
ISDN to system sieci telefonicznej odbsługujący przesyłanie pakietów danych, umożliwiający cyfrową transmisję zarówno danych, jak i głosu. Zapewnia przepustowość o wielokrotności 64 kbit/s w obu kierunkach. Większą szybkość transmisji danych osiągnięto dzięki łączeniu kanałów.
Wyróżnia się dwa interfejsy ISDN.
ISDN BRI (Basic Rate Interface) wykorzystuje dwa kanały dwa kanały przenoszące dane (kanały „B”) i jeden kanał sygnalizacyjny (kanał „D”) do inicjowania połączeń. Kanały B działają z maksymalną szybkością 64 Kbps, podczas gdy kanał D działa z maksymalną szybkością 16 Kbps. Kanały są od siebie niezależnie, dzięki czemu można prowadzić za ich pomocą dwa jednoczesne połączenia.
Cyfrowa linia ISDN BRI pozwala na obsługę telefonów analogowych i aparatów ISDN, a także podłączenie centrali telefonicznej PABX. Umożliwia wykorzystywanie zintegrowanych usług takich jak prezentacja numeru i jej blokada. Obsługuje pojedyncze numery telefonu MSN, a po podpięciu centralki tworzenie numerów zgodnych z zakresami DDI.
ISDN PRA (Primary Rate Interdace) składa się z jednego kanału D i 30 kanałów B, co umożliwia wykonywanie jednocześnie trzydziestu połączeń. Podobnie jak BRI, pozwala na podłączanie centralki PABX i obsługuje zakresy numerów DDI. Interfejs BRI zazwyczaj wykorzystywany jest w mniejszych firmach, interfejs PRA w większych firmach o rozbudowanych sieciach telefonicznych zawierających centralę.
S-Net oferuje firmom zarówno telefony oparte na systemie ISDN jak i telefonię VoIP. W ramach naszych standardowych pakietów oferujemy firmom od 4 do 100 numerów oraz możliwość stworzenia wirtualnej centralki telefonicznej, która umożliwia korzystanie z szeregu funkcji takich, jak poczta głosowa, nagrywanie rozmów, telekonferencje, elektroniczny fax, voice2mail czy monitorowanie rozmów w czasie rzeczywistym.
Systemy telefonii internetowej pozwalają firmie ograniczyć i stale monitorować swoje koszty związane z komunikacją. Jednocześnie, w ramach świadczonych przez nas usług, oferujemy także nowoczesne aparaty telefoniczne IP, dostęp do panelu klienta pozwalającego na bieżąco kontrolować funkcjonowanie sieci i jej koszty.
Wszystkie świadczone przez nas usługi objęte są umową SLA (Service Level Agreement), gwarantującą ich jakość i niezawodność. Dysponujemy całodobowym centrum zarządzania siecią, które reaguje na problemy techniczne w trybie dwudziestoczterogodzinnym. Wszystkie usługi telefoniczne transmitujemy przy pomocy własnych, szybkich łączy dedykowanych klientowi.
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty przygotowanej dla Ciebie!
Napisz do nas
lub skontaktuj się z naszym zespołem specjalistów
INFOLINIA +48 12 395 71 00