Usługi telefoniczne transmitujemy na własnych, szybkich, dedykowanych pod klienta łączach wraz z gwarancją dostępności SLA. Przygotowując ofertę bazujemy na modelu współpracy i partnerstwa w biznesie.
Poniżej przedstawiamy rozwiązania telefoniczne podzielone na dostępne technologie, w których świadczymy usługi głosowe.ISDN | VOIP | |
---|---|---|
Technologia, w której działa usługa | ISDN - sieć cyfrowa z integracją usług, bez wykorzystania urządzeń analogowych. | Technologia IP - w całości zarządzana przez dedykowany portal online |
Rozwiązania usługi dostępne w pakiecie. | Łącze ISDN BRI pozwalający na 2 równoczesne połączenia. Łącze ISDN PRA pozwalający na 30 równoczesnych połączeń. |
Pojedyncza linia SIP z kanałem obsługującym jedną rozmowę. Dostępna również opcja SIP-Trunk pozwalająca na wybór ilości kanałów rozmownych |
Centrala lub urządzenia dostępowe. | Wymagana centrala Klienta. Jako opcja dostępna jest Centrala Wirtualna S-NET. |
Centrala nie jest wymagana. Jako dodatek oferujemy Wirtualną Centralę S-NET. |
Zobacz plany | Zobacz plany |
Możliwości wirtualnej centrali
Usługi głosowe w technologii SIP nie wymagają do obsługi dodatkowych central oraz bram IP.
Rozwiązanie SIP TRUNK umożliwia wybór dowolnej ilości kanałów rozmownych – pozwala na wiele jednoczesnych połączeń na jeden numer telefonu. Takie rozwiązanie sprawdza się przykładowo w niepublicznych ośrodkach zdrowia, komercyjnych rozwiązaniach obsługi oraz w wielu modelach biznesowych.
Niezbędne podczas codziennej pracy w firmie. Poniżej przedstawiamy ich niektóre cechy:
- dźwięk HD w technologii szerokopasmowej
- obsługa kilku rozmów jednocześnie
- integracja z wirtualną centralą telefoniczną
Z łatwością kontruluj na bieżąco swoje koszty, konfigurację oraz wiele więcej.
Dowiedz się więcej o panelu klienta.
Usługa ta została przygotowana dla wygody użytkownika linii telefonicznej. Na wzór automatycznej sekretarki pozwala pozostawić wiadomości podczas Twojej nieobecności. Wiadomość zostaje przechowywana na serwerach co pozwala wielokrotne jej odtworzenie.
Usługa pozwala na odebranie wiadomości głosowych i przekierowanie ich w formie pliku dźwiękowego na konto email podane w panelu klienta.
Usługa pozwala odbierać fax za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do sieci Internet. Fax zostaje odebrany i przekazywany na zdefiniowany wcześniej w panelu klienta adres email.
Nasze centrum NOC pracuje w modelu 24/7 co pozwala na niemal natychmiastową reakcję na zgłaszane problemy lub komplikacje.
Telefonia dla firm. Usługi głosowe dla przedsiębiorstw S-Net.
Choć komunikacja za pośrednictwem sieci — przez emaile, komunikatory czy wideokonferencje — jest tak powszechna, że trudno sobie wyobrazić prowadzenie biznesu bez niej, w dalszym ciągu kluczowym kanałem firmowej komunikacji, zarówno wewnątrz firmy jak i poza nią, pozostaje telefon.
Firmowe systemy telefoniczne nie muszą jednak być drogie. Telefonia internetowa, oferowana przez S-Net, pozwala na szybkie tworzenie korporacyjnych sieci telefonicznych wyposażonych w funkcje i usługi niedostępne dla tradycyjnych sieci telefonicznych.
Telefonia internetowa dla firm w ofercie S-Net pozwala na tworzenie nawet dużych, korporacyjnych systemów telefonicznych, opartych o najnowocześniejsze i najpewniejsze rozwiązania, gwarantujące najwyższą jakość i pewność usług i elastycznie dostosowujących się do potrzeb użytkownika.
Jak działa telefonia internetowa? Z punktu widzenia użytkownika czy klienta dzwoniącego do firmy nie różni się zbytnio od tradycyjnej, bo pozwala na bezproblemowe prowadzenie rozmów w ramach tradycyjnej sieci telefonicznej, przy pomocy normalnych numerów telefonu. Ale jej techniczne podstawy wyglądają zupełnie inaczej, niż w przypadku konwencjonalnej, analogowej telefonii, a jej potencjalne możliwości są o wiele większe.
Zatem na czym polega telefonia internetowa? To technologia pozwalająca na wykonywanie połączeń głosowych, które przesyłane są nie w postaci sygnału analogowego, jak to ma miejsce w tradycyjnej telefonii, a za pośrednictwem protokołów internetowych. Dane głosowe przesyłane są za pośrednictwem sieci tak samo, jak zwykłe maile czy pliki.
Połączenia za pośrednictwem telefonii internetowej wymagają odpowiednich urządzeń. Mogą to być zarówno komputery, tablety czy smartfony wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, jak i aparaty na pierwszy rzut oka wyglądające jak tradycyjne telefony, które jednak podpięte są nie do sieci telefonicznej, a do internetu.
W biznesie telefonia internetowa ma wiele zalet w porównaniu z konwencjonalną. Po pierwsze, jest o wiele bardziej elastyczna i skalowalna: pozwala na płynne dodawanie nowych numerów telefonów do sieci firmowej bez konieczności instalowania fizycznych połączeń analogowych.
Daje także dużo lepszą kontrolę nad kosztami i oszczędności. Dzięki temu, że połączenia odbywają się za pośrednictwem Internetu, użytkownik może posługiwać się swoim numerem wszędzie na świecie, bez narażania się na koszty związane z wysokimi opłatami roamingowymi. Połączenia wewnątrz firmowej sieci telefonii internetowej nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami bez względu na lokalizację użytkowników.
To jednak zaledwie początek zalet telefonii internetowej dla firm. Połączenia wykonywane za pośrednictwem dobrego łącza internetowego dają o wiele lepszą jakość dźwięku, co przekłada się na komfort i efektywność pracy. Jednocześnie wirtualna centrala telefoniczna firmy, której obsługę zapewnia S-Net, pozwala na wprowadzanie do firmowej sieci telefonicznej funkcjonalności niemożliwych do wykorzystania w tradycyjnej telefonii, takich jak przekierowania, telekonferencje czy integrację z firmową pocztą e-mail, pozwalającą przesyłać wiadomości głosowe w postaci plików audio.
S-Net oferuje usługi telefonii internetowej dla firm zarówno w ramach telefonii VoIP, jak i sieci ISDN. Wszystkie nasze usługi korzystają z szybkich, dedykowanych łącz i obejmują gwarancję jakości usługi w ramach umowy SLA (Service Level Agreement).
W obu modelach technologicznych oferujemy użytkownikom nowoczesne aparaty telefoniczne IP, panel klienta pozwalający na konfigurację usług i kontrolę bieżących kosztów, usługę poczty głosowej i voice2mail, a także elektroniczny faks przekierowujący dokumenty na adres email oraz całodobową pomoc techniczną i centrum zarządzania siecią.
W ramach obu modeli oferujemy także wirtualną centralę telefoniczną, pozwalającą na zarządzanie firmowymi połączeniami w sposób intuicyjny i pewny z dowolnego miejsca na świecie.
Nasze usługi telefonii internetowej dostępne są w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami w celu wybrania rozwiązań najodpowiedniejszych dla Państwa firmy.
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty przygotowanej dla Ciebie!
Napisz do nas
lub skontaktuj się z naszym zespołem specjalistów
INFOLINIA +48 12 395 71 00