Studiował na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie na kierunku Informatyka. Zarządza całym pionem technicznym w spółce oraz nadzoruje działania pierwszej linii wsparcia Klientów. Związany z firmą od 9 lat, zaczynając swoją karierę na stanowisku Specjalista ds. Helpdesk. Jego priorytety to najwyższa jakość usług świadczonych przez spółkę oraz zadowolenie i satysfakcja Klientów. W czasie wolnym często wraca do IT, gdyż jest to jego hobby. Interesuje się też sportem – gra regularnie w squasha i piłkę halową.
Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Odpowiada w szczególności za rozwój Spółki, strategie oraz inwestycje. Jest odpowiedzialny również za cały pion sprzedaży, działania marketingowe i reklamowe, realizację planów sprzedażowych oraz obsługę kluczowych Klientów. Jego najważniejsze cechy to asertywność i dokładność. Prywatnie miłośnik fotografii i nowych technologii.
Absolwentka kierunku Zarządzania na Wyższej Szkole Zrządzania i Bankowości w Krakowie. Odpowiada za prawidłową pracę naszego biura, kadry oraz rozliczenia. Z firmą związana prawie od początku jej istnienia. Cechuje ją otwartość, sumienność i dokładność. Chętnie służy pomocą pracownikom S-NET. Prywatnie zamiłowana w wycieczkach górskich i wszelkiej aktywności fizycznej.
Studiuje informatykę i ekonometrię. Odpowiada za utrzymanie i rozwój serverini.pl oraz S-NETcloud. Pracę zaczął w 2015 roku na stanowisku administratora systemów. Pasjonuje się nowinkami ze świata IT. Cechuje go otwartość oraz nastawienie na sukces. W wolnym czasie lubi zagrać w squasha i wybrać się na siłownię.