Posiadanie strony internetowej jest dziś must have dla każdego, nawet małego przedsiębiorcy. Internet wręcz pęcznieje od liczby stron www, a przedsiębiorcy głowią się, jak wyróżnić się w wynikach wyszukiwania i dotrzeć do Klientów. Wyszukiwarki rządzą się swoimi prawami, ale istnieje kilka prostych sposobów, których wdrożenie znacznie podniesie wartość strony w rankingu.
Archiwa
Dlaczego Klienci zawsze będą potrzebowali rozmów telefonicznych?
23 kwietnia 2018
W biznesie dość często zdarza się, że kontakty ograniczają się do komunikacji mailowej, formularzy, mediów społecznościowych oraz chatów. Wielu Klientów potrzebuje jednak kontaktu telefonicznego, w ten sposób mogą znaleźć wyjaśnienie działania danego produktu lub usługi, a firmy zyskują jeszcze więcej: nawiązują i podtrzymują relację oraz budują swój wizerunek jako przedsiębiorcy. Badanie PwC z 2016 roku na temat obsługi Klientów w świecie cyfrowym, wskazuje, że aż 73% kupujących ceni sobie bezpośrednie relacje z pracownikiem firmy, a 76% korzysta z call center*.
4 mity o outsourcingu
20 kwietnia 2018
Jak podaje Polska Agencja Inwestycji i Handlu w raporcie z 2016 roku, outsourcing jest najszybciej rozwijającym się sektorem gospodarki. Liderami w tej branży są Indie, Chiny, Filipiny i Brazylia, ale i my radzimy sobie z roku na rok coraz lepiej, prezentując trend wzrostowy. Mimo tego wciąż nie brakuje wątpliwości co do outsourcingu. W dzisiejszym wpisie rozwiejemy najczęstsze obawy związane z tym sektorem gospodarki.
LoVo S.A. kolejnym Klientem S-NET!
19 kwietnia 2018
S-NET na XXII Konferencji KIKE
18 kwietnia 2018
Co chmura ma wspólnego z turkusową organizacją?
18 kwietnia 2018