Archiwa

Strzałka
Wesołych świąt

Wesołych Świąt!

Szanowni Państwo, 

Dziękujemy za okazane zaufanie i udaną współpracę w mijającym roku,

a w nadchodzącym chcielibyśmy Państwu życzyć samych sukcesów,

tak aby te z 2018 roku były do nich tylko wstępem,

wielu podpisanych kontraktów

i stabilnego, szybkiego światłowodowego Internetu!

Niech te szybko zbliżające się święta będą ostoją spokoju,

czasem spędzonym z rodziną, z dala od biznesowych meandrów i kontrahentów,

chwilą na zastanowienie się i rozkoszowanie magią Świąt.

 

Wesołych Świąt!

życzą

Zarząd oraz pracownicy firmy S-NET Sp. z o.o.

Strzałka
Branża IT

Branża IT w Polsce ma 70 lat. Jaka jest jej przyszłość?

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat rynek IT bardzo się zmienił. Pierwsze firmy technologiczne zaczynały w garażu, a obecnie światowy rynek IT zanotował wzrost o 3,3 proc. Szacuje się, że w 2018 jego wartość może wynieść niemal 3,7 bln dol. Polski rynek IT również zaczynał w podobnych warunkach. Jak wygląda branża IT w Polsce, jakie usługi cieszą się największym wzięciem i jakie są szacunki gospodarcze dla tej branży?
wiecej

Strzałka
Wyszukiwania firm w google

Jak poprawić wyniki wyszukiwania firmy w Google? Google Medical Update

W sierpniu 2018 Google zaczął wprowadzać zmiany w algorytmie wyszukiwania. Wiele firm zanotowało zmianę w widoczności firmy w wyszukiwarkach, zarówno na wyższą pozycję, jak i niższą. Zmiany dotyczą firm z branży medycznej, biznesowej, e-commerce, technologicznej, ubezpieczeniowej oraz finansowej. Sprawdź, co powoduje te zmiany i co możesz z tym zrobić.
wiecej

Strzałka
Nowoczesne narzędzia marketingu szeptanego

3 nowoczesne narzędzia marketingu szeptanego

Czy słysząc frazę: marketing szeptany, myślisz głównie o pisaniu postów na forach? Na tym jednak nie koniec. Istnieją inne formy WOMM, które pozwalają docierać i angażować odbiorców w jeszcze bardziej naturalny sposób i za pomocą różnorodnych narzędzi.
wiecej

Strzałka
Marketing szeptany

Marketing szeptany – czym jest i jak może pomóc Twojej firmie?

Marketing szeptany (buzz marketing) w ostatnich czasach cieszy się ogromną popularnością i jest często wykorzystywany w biznesie. Według badań 9 na 10 konsumentów, chcąc kupić dany produkt, kieruje się opiniami i rekomendacjami innych klientów, natomiast tylko 14% badanych zwraca uwagę na reklamę*. Jednak nie wszyscy wiedzą, czym on jest, po co się go stosuje i jakie działania nie należą do marketingu szeptanego.
wiecej

Strzałka
Networking

Networking jako skuteczne narzędzia biznesowe

Czy zastanawiałeś się kiedyś, skąd bierze się sukces w biznesie? Decydują o nim cechy charakteru, znajomość swojej branży, dobra strategia działania? Te wszystkie elementy są bardzo ważne, ale ważne jest coś jeszcze: umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych. Aż 76 proc. firm korzysta z poleceń.
wiecej