Poszukujemy nowej osoby, która wesprze swoimi działaniami nasz dział handlowy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Account manager będzie odpowiedzialna między innymi za:
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych oraz budowa bazy Klientów dla celów sprzedażowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych
- przygotowywanie ofert i domykanie kontraktów
- negocjacje handlowe
- obsługa pozyskanych Klientów
- realizacja planu sprzedażowego
Kilka podstawowych wymagań:
- wykształcenie co najmniej średnie
- doświadczenie w pozyskiwaniu Klienta biznesowego
- prawo jazdy kategorii B
- doskonałe umiejętności sprzedaży oraz zdolności interpersonalne
- wiedza techniczna lub chęć jej pozyskania w czasie pracy
- nienaganna organizacja pracy
- Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji sprzedażowych
Będzie mile widziane jeśli dodatkowo posiadasz:
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu
- znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz podstawowych zagadnień technicznych niezbędnych do prowadzenia procedury sprzedażowej
W zamian oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i premie proporcjonalne do osiągniętych wyników sprzedażowych,
- jasne warunki zatrudnienia, wynagrodzenia oraz możliwości rozwoju w firmie
- pakiety szkoleniowe
- karta sportowa OKSystem
- pakiet medyczny Luxmed
- świeże owoce przez cały tydzień w biurze
- pracę w przyjemnej atmosferze
- możliwość zdobycia doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów dla Klientów
- szkolenia i wyjazdy na konferencje branżowe
- odpowiednie narzędzia pracy
Zachęcamy do składania aplikacji w tym miejscu.
Sprawdź aktualne oferty pracy.
Komentarze