24 maja mieliśmy przyjemność wziąć udział w konferencji E-commerce Universe 2018 w Warszawie!
Konferencja organizowana przez NoNoobs poruszała takie tematy, jak:
- taktyki wykorzystania e-mailingu w e-commerce,
- narzędzia i usługi wspierające pracę managera e-commerce,
- jak marketing automation zmienia się dzięki sztucznej inteligencji i zaawansowanej analityce danych
- oraz co oznacza RODO dla biznesu w praktyce?
Podczas wydarzenia wystąpili przedstawiciele takich firm, jak: Allegro.pl, SalesTube, czy Przelewy24 i podzielili się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.
Na konferencji organizowanej przez NoNoobs byłam już drugi raz i tak samo, jak za pierwszym razem, wróciłam z pokaźną dawką nowej wiedzy. Poznałam ciekawe rozwiązania dla sklepów oraz narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż. Piękna lokalizacja, dużo cennych informacji i bardzo dobrze przygotowani prelegenci to w skrócie E-commerce Universe. – podsumowuje Anna Bałazy, Specjalista ds. Marketingu i PR w S-NET.
Więcej o E-commerce Universe pod adresem: http://2018.ecommerceuniverse.pl/
S-NET to jeden z największych dostawców telekomunikacyjnych w Polsce południowej. Oferta Spółki to nowoczesne rozwiązania ICT, a w szczególności biznesowe usługi telekomunikacyjne, rozwiązania Data Center w tym również Cloud Computing. Aktualnie Spółka oferuje swoje usługi w całej Polsce, a od 2017 roku oferuje sprzedaż usług telekomunikacyjnych online z wykorzystaniem nowoczesnego konfiguratora. S-NET jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej, Izby Gospodarki Elektronicznej oraz organizacji zarządzającej adresacjami IP w Europie – RIPE NCC.
Komentarze