Zamówienie Internetu, hostingu, wsparcia IT w twojej firmie, wynajem sprzętu telekomunikacyjnego z obsługą biura oraz telefonia w kilkanaście sekund? Tak, to możliwe. Całą ofertę tworzysz ty, zgodnie z własnym zapotrzebowaniem na konkretne usługi. Ofertę zapisujesz i w każdej chwili możesz do niej wrócić i zmodyfikować.
Czym jest konfigurator?
To pierwsze narzędzie umożliwiające konfigurację i zakup kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych. Konfigurator działa online pod linkiem: https://www.s-net.pl/konfigurator-uslug-it
Unikalne narzędzie powstało jako odpowiedź na wyzwania, z jakimi zmaga się klient.
Internet jak produkt w sklepie
Od dziś kupno Internetu jest bardzo proste: przypomina dodawanie produktów do koszyka w sklepie internetowym. Co więcej, oferta obejmuje nie tylko Internet, ale całą gamę usług związanych z wdrożeniem, wsparciem i wynajmem potrzebnego sprzętu IT.
Co ważne, konfigurator prezentuje ofertę dogodną cenowo, w której pakiety danych są przejrzyste, a podane opcje faktycznie możliwe do zrealizowania w danej lokalizacji – mówi Jakub Neumann, CTO w S-NET.
Co można zyskać?
Konfigurator oferuje:
indywidualność – duże możliwości wyboru rodzaju i typu usług, bez konieczności negocjacji
- szybkość – usprawnienie proces zakupu, wszystkie kroki klient przechodzi we własnym tempie, które może trwać nawet kilkanaście sekund
- czas – klient nie musi nigdzie dojeżdżać, wszystko odbywa się drogą internetową
- cenę – to klient decyduje, ile zapłaci, a warunki są jawne i dostępne
- opiekę techniczną – cały czas klient ma możliwość kontaktu z pracownikiem firmy (telefonicznie lub poprzez chat na stronie)
Konfigurator w 5 krokach
Proces zamówienia jest bardzo intuicyjny. Po wejściu na stronę, wystarczy przejść 5 zakładek:
- Internet, oferuje przepustowość Internetu oraz opcje dodatkowe, np. pakiet bezpieczeństwa Firewall, AntyDDOSczy też dodatkowy adres IP.
- Hosting, w cenie zaznaczono podstawowy hosting, można dokupić wyższy pakiet w specjalnej cenie.
- Wsparcie techników w biurze, można wybrać jednorazowy audyt sieci lub wynająć comiesięczne wsparcie techniczne w określonej liczbie godzin.
- Wynajem sprzętu do biura z obsługą, do wyboru router lub switch z wliczoną godzinną pracą administratora na miejscu oraz obsługa dedykowanej sieci radiowej u Klienta wraz ze wsparciem technika.
- Telefonia obejmuje założenie konta SIP, linii analogowej oraz wirtualnej centrali i wynajmu telefonu IP.
O tym, jak dokładnie wygląda proces zamówienia usługi, przeczytasz tutaj.
Komentarze